esractl
Hep çorapsız yatırıyorum. Bu çoraplı yatıran annelere de hep söylüyorum, gece herhangi bir saatte çocuğun ayağına bir dokunun yanıyor resmen. Buna rağmen nasıl çoraplı uyutuyorsunuz ya. Ayakları çorapsız diye hasta olan bebek duymadım hiç. Şu çocuklara eziyet etmeyin. Mayıs ortası gelmiş hala çorapla yatıran var.