Bebisinannesi1234 Shewolff 30 derecede 40 dakka çalıştırıyorum hiçbir problem olmuyor ama sakın kurutma yapma yoksa kırış kırış olur ıslakken as
Shewolff Bebisinannesi1234 ay taşınıcam o yüzden yıkamaktan vazgeçtim kutulama falan yapmam gerekiyor 🥹🥹 taşındıktan sonra hemen yıkar asarım.
luppoyanak Shewolff yapılır canım ben tüle bile yapıyorum düşük ayarda hiçbişiy olmaz ütüye alıştırmazsan ütü de istemiyor
Gny18 Shewolff ütüleyip katlasanız bile çizgi şeklinde kat izi olacaktır illa ki. Taşınacağınız evde yıkayıp ütüleyip öyle assanız.