muratnannsi sanki etki etmeye basladi ya, emzirirken bayagidir digerinden akmiyordu ki benim bebem oyle aman aman memeci degil iki ceker birakir, artik ne var ne yok icmekten bobreklerim calismaktan iflas edecek🤪 sagmiyorum bu arada cunku sagacak kadar sutum yok bnm maalesef, sadece ne kadar cekerse o kadar olsun 6nci ayi goreyim derdindeyim,, ama ziya dede diger caylara bakarak evet ise yarıyor bende bi nebze yaradi sizin sutunuz varsa daha cok etkisini gorursunuz, saglicakla kal bol sutun olsun