Nilssmom Ozge_5555 alırken hiç dikkat etmıyorum inan kı mavi renklı olanı almıştım siz hangisinden memnun kaldınız
Ozge_5555 Nilssmom ewet mavi olan taşırdı bendede bn sarı renkli olandan almıştım extra yazıyordu sleppy nn kalıpları biraz küçük oluyr şuan bn baby turco kullanıyorum
Nilssmom Ceylan-eliz 2 paket almış eşim bebeğim premature oldugu için bir numara geriden gelıyorduk paketler bitince 3 numarayı deneyecegim oda taşırırsa değiştirecegim sleepy pamuk gibi bana çok saglıklı hissi veriyordu ama uğraşamayacağım artık molfix öneriyorlar
ElifZynep54 Mustafayigitvebeytugannesi yok sanmam cok bez cesiti var 😂cok bez bakdım icin karşıma cikiyor denemelik.paketleri var onlardan alabilirsinjz
Elyamm Nilssmom benim bebegimde 2,5 aylık ve 5700 kg. Sleppy natural kullanıyoruz ama 2 numarada hep taşırma şikayeti barmış bizde yaşadık ben 3 numara kullanıyorum çok daha rahat
Topisko Nilssmom sleppy önceden kaliteliydi ama şuan berbat. Sleepy i önerenleri hiç anlamıyorum. Bende kullandım ve çişi dahi taşırıyor. Asla tavsiye etmem. Ben bugün bezleri denedim Prima hariç. Bence en iyisi Molfix. Gerisi boş
Benanneoldummm Nilssmom cıvık ve sulu yapıyor olabilir benim bebeğim de de aynı şekildeydi. Altını değiştirirken bir kaç kez kaka yaptı ve o zaman anladın