Nilssmom 2 aylık bebegıme sleepy 2 numara kullanıuorum çocuk kakasını yapar yapmaz hemen değiştirmeye gıdıyorum zıbına geçmiş yandan ya bu bez nu kadar nadsıl tuttu yada ben mi yanlış bezlıyorum bu çocugu var mı aynı sorunu yaşayan
CaninannesiCemre Nilssmom aynen bizde de öyle oluyor 😔 çok nadiren taşmadığı zaman,ama almıştık baya onları bitirmeye çalışıyorum,sonra Molfix ile devam edeceğim.
ElifZynep54 Nilssmom pure baby jenny willy molfix confy sofia baby turco kullandim hepside taşırdı sırada goonla sleepy var 😂
Ozge_5555 Nilssmom bnde slepy kullandım ama tasma sorunu yaşamadım küçük mü geliyor acaba ondanda olabilir ama sleppy bio natural da bnde tasma sorunu yaşadım diğer sleppy türlerinde yasamadm
Mustafayigitvebeytugannesi ElifZynep54 ben çocuklara Molfix baby turco kullandım taşma sorunu yaşamadım. Ama şuan önlem kullanıyorum tasiriyor küçük yenidogana canbebe kullanıyorum tasiriyor. Bende ucuz ve taşırmayan bez arayışındayim bulursanız bana da haber verin.😅😅
Nilssmom Ozge_5555 alırken hiç dikkat etmıyorum inan kı mavi renklı olanı almıştım siz hangisinden memnun kaldınız
ElifZynep54 Mustafayigitvebeytugannesi paddlers diye bir bez var uygun fiyatlı onu deneyebilirsiniz ben denicekdim ama esim yeni bez aldiğı icin sonraya kaldı deneyin begenirseniz banada dersinjz😂
Mustafayigitvebeytugannesi ElifZynep54 kız üç çocuk doğurdum bezin adını yeni duydum bu bez merdiven altı olmasın 🤣🤣🤣
ElizzAda Nilssmom doğumdan 15 aya kadar sleepy kullandım galiba küçüldü kalıpları gece sırılsıklam kalkmaya başladı. Molfix çok rahatvtavsiye ederim hem de geniş özellikle lastik kısımları
ElifZynep54 Mustafayigitvebeytugannesi yok sanmam cok bez cesiti var 😂cok bez bakdım icin karşıma cikiyor denemelik.paketleri var onlardan alabilirsinjz
Miniktospikannesi- Nilssmom ben kullandım sadece denemek amaçlı bilmiyorum belki memnun kalan vardır ama ben hiç memnun kalmadım aynı dediğin gibi her yaptığında geçirdi yarısında kendi normal kullandığım beze döndüm
MaviAsel Nilssmom evet bizim de öyleydi molfix e geçtim o d öyleydi molfixi bir büyük numara aldım taşmıyor artık, nadiren Diğerinde her kaka da taşıyordu
dygefe Nilssmom ben de ne zaman sleepy kullansam kaka yaptığında sırtına kadar taşıyor asla kullanmam artık bıktırdı 😏
Nilssmom Ceylan-eliz 2 paket almış eşim bebeğim premature oldugu için bir numara geriden gelıyorduk paketler bitince 3 numarayı deneyecegim oda taşırırsa değiştirecegim sleepy pamuk gibi bana çok saglıklı hissi veriyordu ama uğraşamayacağım artık molfix öneriyorlar
BozMoms Nilssmom bebem 16 günlük 2 numara kullanıyorum 1 numarada hemen taşıyordu küçük diye dedim 2 ye geçtim 2 dede taşıyor ama 3 kere sıçıyorsa 2 de taşıyor işemedede aynı çişide taşırıyor bide hemen yapınca altını değiştiren bir insanımda yani
brmelekannsi Nilssmom sleepy natural de aynı sıkıntıyı yaşıyordum her sabah kesinlikle çiş taşmış oluyordu yada kakayı hemen değiştirmem gerekiyordu. Migros minies çok güzeldi baya bir süre onu kullandım. Daha sonra tesadüfen sleepy bio natural aldık Bayadır da onu kullanıyorum memnunum
SCerenY Nilssmom sleepy aşırı taşırıyor ben de kullanamadım. Eğer migrostan alıyorsanız sleepy ecologic var o biraz daha iyi diğerlerine göre aklınızda bulunsun
adakus48 Nilssmom benim kızım 25 aylık. Doğduğundan beri kullanıyorum sleepy natural bir kere bile taşmadı ki gece hiç değiştirmiyorum 7buçukta uyutuyorum sabah 7-7buçukta kalkıyor öyle değiştiriyorum ama taşmıyor hiç