Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğime doktor öustela stelatopia intense yazdı onu kullanıyordum ama etkisi yavaş olduğu için hipokort krem aldım eczacı önerisiyle o çok hızlı geçirdi azalmaya başlayınca da mustela stelatopia intense geçtim. Şampuan olarak da mustela çok hassas ciltler için olandan aldım çünkü mustela stelatopia şampuan da alerji yapıyo diye yorumları vardı. Bebeğinin cildinin iyileşmeme nedeni alerjik nedeni ortadadan kaldırmamandan da kaynaklıdır.