Kizlar merhaba, öncelikle yazı biraz uzun olacak lutfen kusura bakmayın. Kızım 9 aylık 40 günlüktü atopik dermatit denildi. Özel doktora da gittik devlet doktoruna da gittik fayda göremiyoruz. Çocuğumun cildi çok kuru, sürekli kaşınıyor ve her yerini kanatıyor. Elimden birşey gelmiyor kafayı yicem. Doktor locoderm, ürederm ve zyrtec damla yazdı bunları kullan dedi kullanıyorum yinede azalmıyor. Şimdi mustela intense aldık onu kullanıyoruz sanki biraz azaldı ama hala devam ediyor. Mustela stelatopia şampuanını istedik şimdi onu kullanmaya baslicam. Vücuduna ekstra vazelin kullanıyorum nemli kalması için. Kasinmasini giderecek neler kullanabilirim lütfen yardım edin başına gelen varsa kızımın bu haline dayanamıyorum. Üstelik çalışıyorum ona teyzesi bakıyor aklım sürekli onda :(