Ceycey93 evet . Aynen bizede bağırsaklarını bozduğunu fazla yük yüklediğini söyledi yinede yazdı ama içmezse zorlamayın vermeyin dedi. Kemik yaşına bakmadı . Testislerini kontrol etti (neden oraya baktı bilmiyorum) orada bir sorun olmadığını söyledi. Kemik yaşına bakmadı henüz. Bi kağıt verdi yarın gelin 8de burda olun dedi ona göre erkenden bakalım dedi.
Kadına diyorum ki çocuğun eline veriyorum yesin diye yemiyor etrafa döküp oyuna çeviriyor . Hani bi kaç ay böyle yapsa neyse ama sürekli olarak böyle, çookk ender şeyleri kendisi yer, patates kızartması mesela çiğner çiğner sonra tükürür yemez diyorum. Bana ilk çocuklar ilgi budalası oluyor ondan anne babayı yönetiyor şımartma hiç çocuğu , ikinci çocuk yapsanız ilgi ilk çocuk üstünden kalkar, yemeye de başlar diyor. 🤷♀️
Yani zaten zor bir süreçle cebelleşirken ikinci çocuk yap demek hangi mantığa sığıyor bilmiyorum ceycey😑. Bana denk gelen doktorlar çok fazla hadsiz ve laubali maalesef. Bakalım yarın ne olacak, çok yoruldum artık tükendiğimi hissediyorum. Çocuğum yemiyor, yemek seçiyor diye çocuğumu şımartmış baskılarını bile yedim bugün doktordan yana şaka gibi . Anne olmak en zor meslekmiş . İçim doldu, kusura bakmayın size döktüm içimdeki yangını..