Ceycey93 kesinlikle bende aynı durumdayım. Ailemde dahil eş tarafı da bu konuda hassas olduğumu bildikleri halde “ay çok zayıf” yaftalarını yapıştırıyorlar . Kendimi işe yaramaz, yetemeyen bir anne olarak görüyorum. Ne kadar vicdanen rahat olsam da dış etkenler can sıkmaya yetiyor ne yazık ki. “Ben mi bakamıyorum, çocuğumu yediremiyorum galiba” diye kendimi sorguluyorum ama yok yani elimden gelenin fazlasını yapıyorum. İştah açıcı macunlar takviyeler her şeyi denedim. İki çeşit, hatta yeri geliyor 3 çeşit yemek yapıyorum birinden birini yer illaki diye . Kuş kadar yiyo . Bizimde kan da vs sorun çıkmadı çok şükür ama doktor alerjik çocukların kilo alması biraz zor olabiliyor demişti.