Denizbkr Asdf-11 molfixe geç derim bende sleepy kullandım en başta. Aşırı sızıntı yaptı. Bez dolmadan kenardan akıp durdu. Molfixte gece boyu çıkarmıyorum sıfır taşma.
Sisaap123 2 ay 15 günlük kilosu 5300 dün tarttık, beş olarak 2 no kullanıyoruz ama bitmek üzere bugün yarın 3 e geçeceğiz
Mervetnl 2 ay 12 günlük 7100 gr 😌 4 numaraya geçicem muhtemelen 😌 Kızlar hepinizin bebeği elini ağzına götürüyor mu? Ben biraz endişeleniyorum benim ki yapmıyor diye birde bazı anneler sağolsun daha da gerdi beni 😔
sukriye1 bizde 2 ay 4 günlük olduk bugün tartışmaya gidecegiz gecen hafta 4900 du . 2 numara kullanıyoruz bir tık küçüldü bitmesini bekliyorum bende 3 e gececegim
Mellssss Denizbkr bende slepy natural kullanıyorum yavrumun çişi kakası olduğu gibi zıbınlarına geçiyo ya molfix ten memnumusunuz
Denizbkr Mellssss memnunum canım tavsiye ederim. Denemek için bi paket al. Pişikte yapmadım çok şükür.ebatları sleepye göre daha geniş. Yan koruma bantlarıda daha iyi. Bizim yandan taşıyodu sürekli. 3.gün isyan ettim yani. Çarşaf alez yıkamaktan bi hal olmuştum
Denizbkr Asdf-11 sleepynin ebatları dar. Molfixe geçince farkettim. Molfix baya geniş. Çok güzel sarıyo çocuğun poposunu. Eğer bedenden yana sıkıntım yok diyorsan arkadan katlayarak bezle eğer katlamıyorsan. O engelliyor bir nebze. Ama katlamana rağmen taşıyosa bezle alakalı emin ol. Ben denemek için molfix aldım hemen memnun kaldım devm ediyorum.