burnumagelioduuujfklkl littlemomylife aaa hayırlı olsun degeriniz çok iyi 2-3 gün sonra tekrar kan verin🌸
yagmuraltintas littlemomylife arkadaşımın da adetine 2 gün kala 51 çıkmıştı sonucu eğer iki gün önce verseydi 25 falandı yani sonucunuz verdiğiniz tarihe göre iyi az kaldı cinsiyet öğrenecek 😅
littlemomylife morlu_baby benim daha adetime 5 gün var 25,92 çıktı bakalım perşembe günü tekrar tahlil yaptırırım çoğalıyor mu diye
littlemomylife burnumagelioduuujfklkl evet tekrar test vercem perşembe günü ben düşük olduğunu düşünmüştüm aslında
denizkizi_ littlemomylife şuan aynısı oldu bendeee çok çok silik ve adet olmadım gecikirsem tekrar yapacağım
denizkizi_ littlemomylife 19 Mayıs adet günüm olmazsam tekrar yapacağım 2 yaşında kızım var erken diye ama bakalım hayırlısı 😂😂