Ayseee60 Kuruma çizgisi saatler sonra çıkıyor ve asla fotoğrafta Kİ gibi de olmuyor. Bende böyle öğrendim hala durulor bence pozitif
Rojdaa littlemomylife Ben hem erken gebelik hemde normal test yapmıştım ikiside daha sonra pozitifleşmişti kan verdim negatifti ama adete 10 gün vardı ve adet günüm geldiğinde pozitif olmuştu kan testim ama sizinki bariz belli pozitif
SCerenY littlemomylife 10 dakikadan sonra çıkan geçersiz oluyor diye biliyorum ben. Birkaç test daha yapın isterseniz birkaç gün daha bekleyip
morlu_baby littlemomylife hamilesin 😅 benimde byle silik çıkmıştı hemde adetime 5 gün kala dayanamayıp erken gebelik testıde yaptım oda silik cıkmıstı . Adetim 2 gun geçikti o şekilde kan testine gittim ve hamile olduğumu öğrendim 🤤
littlemomylife Beyninizikullanmakucretsizdir bende öyşe düşünüyorum bakalım hemen kan testi verdik ☺️☺️