Oğlum 2 ay 14 günlük bundan önce 8 gün kaka yapmadı doktor lavman yaptı o şekilde yaptı sonra iki gün bi defa yaptı ondan sonra bugün yine tam 8 gün oldu daha kaka yapmadı alttan üstten gaz çıkarıyor ama kaka yok neden acaba başına gelen var mı yine doktora mı gitsem bir de bebeğim hem kolik bende makatında çatlak var