Bebeğim 5 aylık oldu anne sütü yettiği sürece 6 aydan önce kesinlikle su dahi vermiyorum vermeyeceğimde. 6 aydan itibaren yine sütüm yeterse 3 gün kuralına uyarak 9 aya kadar sadece tadım yapacağım.
Tadımlarada herşey olsın herşeyi tatsın şeklinde değil hangi mevsimde hangi meyve sebze varsa ona göre gideceğim. İlk olarakta sebze ve kefir ile başlamayı düşünüyorum. Ayrıca bir çok sebzenin, meyvenin ve baharatın 1,5 2 yaşından önce verilmesi önerilmiyor hangi ayında hangi besinler sebzeler varsa onun dışına çıkmayıda düşünmüyorum. Bunlar benim kararlarım şuana kadar da bütün kararlarımı uygıladım yapmam dediklerimden dönmedim. Tabiki sağlıkla veya farklı bir durumla zoraki sebep oluşmadıkça.
Herkes için bebeği özeldir herkes bebeği için en güzelini en iyisini ister kimsenin işine karışmak istemem. Ama sadece bilgi niteliğinde şunları belirtmek isterim.
Biz verdik birşey olmadı siz nasıl büyüdünüz hepimiz yedik herkes yiyor vb. sözlere bakmayın. İllaki bugün olacak diye birşey yok şöyle bir bakarsanız hemen hemen herkeste alerji, bağırsak, mide, şeker vb. Kronik rahatsızlık mevcut. Ve bu hastalıkların hepsi ya genetik yada beslenmeden kaynaklı yani aslında bir çok hastalık çocukluktan vücuda yerleşiyor ne zaman patlak verirse artık. Tamda bu yüzden sırf sağdan soldan büyüklerden duyduklarınıza yada ben verdim veriyorum hiçbirşey olmadı diyenlere bakarak bebeklerinizi zehirlemeyin yanlış besleme yapmayın araştırıp okuyun herşeyin bir zamanı bir ayı bir vakti var.
Amacım kimseyi kötülemek değildir herkesin görüşüne saygım vardır iyi günler.