nkarac krsinlike katılıyorum size midesi bağırsağı gelişmemiş bebeklerin ağzına ne bulurlarsa tıkıyorlar sonrada birşey olmadı diyorlar evet o an olmayabilir ama en geç 30 35 ine gelen başlıyor alerjim var, şekerim var, kolestürolüm var, mide ve bağırsak rahatsızlığım var var da var. Bugün verilen yanlış besinler öyle yada böyle hayat boyu tırmalar. Her geçen gün daha da fazla hastalıklı bir neail yetişiyor malesef ki :(
Sırf o bu şu vermiş bende vereyim onun ki şu kiloda benim kide öyle olsun yarışı yüzünden el kadar bebeklere ben görünce kusasım gelen bulanbaçlar veriliyor. Bu durumlara Çok üzülüyorum inşallah insanlar birazcık okurda bilinçlenir.