Cydvrl bende öğretmenim yarim gün gidiyorum 6bucuk aylık olcaz 5i biraz geçince başladım ek gıdaya ama tadimlikti 6 aylık olunca öğün oluşturdum normalde mamayı en geç 3 saatte isterdi şimdi aynı miktarla 5saate falan çıkabiliyor arada muhallebi çorba meyve falan veriyoruz merak etmeyin halledersiniz 6aylik olunca daha rahat olur 6aya kadar sütüm azdı aralarda emzirdim bende sonra kesildi tamamen