Bebekaslan ben aldım canım aöa benim isteğimi karşılamadı. Foşur foşur bir sütüm yok. Mochi sadece ön sütü sağıyor.ve emzirirken sağım yapıyor. Yani en etkin öyle. Emzirmediğim de sağım yaptığımda 30ml görmedim bile. Kendi pompam madella onda 70.100 bulurken tek gögüs mochi de emziriyorum bile olsam max 50 çıkıyor. Ama sütü çok olanlar için ön sütü toplama açısından çok güzel.