Mrv_cnl Elyamm doğumdan ne kadar bari sonraya kadar yapılıyor hem çocuk hem süt yardımı bilginiz var mı
Papatyam__ Mrv_cnl Kuzura bakmayın özür diliyorum eşim ssk dan başvurmuş e devletten sonucuna bakın demişler çok özür dilerim 🤦🏻♀️
Adg41 Elyamm emzirme ödeneği farklı dogum yardımı farklı mı benim emzirme ödeneği yatti ama diğeri yatmadı herhangi bi başvuru yapmadım yapmak mı gerekiyor
Elyamm Adg41 evet ikisinde ayrı oluyor .çocuk parası ilk çocuğa 300 2. Çocuğa daha farklı oluyordu kimlikle başvuru oluyor ama emzirme ödeneği sigortalıya oluyor ve gitmeye gerek yok arayarak yapılıyor 520 tl
Aycdlpyrz Elyamm merhaba emzirme ödeneği için nereyi arıyoruz acaba oğlum 8 aylık oldı ama alabilir miyim 2022 de doğum yaptım Eylül ayında
Elyamm Aycdlpyrz sigortanızın olduğu semtdeki sosyal hizmetleri arayın ordan işlem yapıp yatırıyorlar hemen
Birbebekannesi1 @Papatyam__ eşim memur belirtilen görevlerde olmadığınızdan sandık üyeliğiniz bulunmamaktadır yazıyor memur olduğundan sanırım
Frezya26 Antep27 bugün aradım gelmenize gerek yok dedi. Başvuruyu yaptılar doğumdan 3 ay sonra yatıyormuş.