ballibebekannesi Artemiss_ 😂kabızlık olan bebeklere sidefer veriyorlarmış süt proteini var içinde tadı kokusu güzel boyama yapmıyor🤗
Atlasmother ballibebekannesi ilginç valla benim bebeğime gaz yaptı sidefer hem ara verdim 2.tekrar denedim yine yaptı. Gerçi bebekten bebeğe değişir
Atlasmother Artemiss_ Sağlık ocağı vegaferon verdi kakasında kan yaptı. Sidefer kullandım kabız ve gaz oldu. Ocean kullandım kustu sürekli. Doktor biraz bekle azar azar ver dedi sideferi kullandım yine gaz yaptı. Bende ara verdim ne alsam diye düşünüyordum. 5ay 13 günlük olduk daha doğru düzgün bi demir ilacı kullanamadık. Bestiron kabız yada gaz yap mı acaba
asena0609 Artemiss_ Şırıngayla verebilirsiniz ya da biberon emziğine damlayı sıkın emzikten çeksin ama mamaya karıştırmayın biberonu takmadan sadece emziğe sıkın emer o 😊
Artemiss_ asena0609 emziriyorum sadece damlalık varmış ağzına sıktım çok şükür sorun yaşamadık şimdilik 🥰
Mamacita22 Artemiss_ bizde microfer kullandık aylarca sınırda çıktı çok şaşırdım demek yeterli demir desteğini sağlamıyor fiyatıda epey pahalı temiz içerikli başka bişey arıyorum
Artemiss_ Mamacita22 newwit oranı yüksek suan için memnunuz 2 ay sonra kanda bakıcaz umarım iyi gelşyordur kilosu kakası iyi bir sorun olmadı çok şükür
Meteninanasi Artemiss_ bizde hiç biri olmadı çok şükür aksine bebeğim hep sıvı kaka yapar bebeğe göre değişiyor demek ki etkileri
asena0609 Artemiss_ Size öneride bulundum şimdi ben veremiyorum kafasını ışık hızıyla sağa sola sallıyo ağzını denk getirebilene helal olsun 😅
ozlemmm Artemiss_ Ben newvit kullaniyorum icerigi temiz diye, kilo basina 1 damla. Kabizlik yapti mi emin olamiyorum cunku zaten kabizlik sorunumuz hep vardi. Ama su an gecti kabizlik da, devam ediyorum newvit’e
Bukrelinam ozlemmm nevwit kilo başı mi veriliyor ben mi yanlış biliyorum acaba bir tabloda bu şekilde değildi çünkü
_Lavinya ozlemmm Ben kilo başına kullanmıyorum. Doğru olan içindeki demir miktarına uygun vermek. Oğlum 9-10 kilo arasında degisiyor. 6 damla veriyorum. Bilginiz olsun 🌸
Artemiss_ Bukrelinam pekmez gibi ilk verdiğim anda sevmedi öğürdü sonradan alıştı şükür sıkıntı yaşamadık
hemsireanne112 Artemiss_ 3 aydır thelifeco kullanıyorum tadı keçiboynuzlu bebeğim çok seviyor içeriği en en temizi o