Artemiss_ Aya girdik kan damlası başlanacak artık. Aile hekiminin verdiği damlayı almam özelde 2 ayrı doktorla konuştum. Eczaneye gidince o da üçüncü bir şey önerdi. Aklım karıştı hangisi daha iyi kullanıp memnun kalan hangisini kullandı?
Meteninanasi Artemiss_ bende sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum dişlerinde leke kalmasın diye bestiron kullanıyorum
Melekbas Artemiss_ ocean i 9 aya kadar kullandim demir depolari cok dusuk cikti bestiron aldim bebekten bebege degisebilir belki ama ocean bizde birseye yaramadi. d vitamini degeri yuksek cikti ocean kullaniyorum
Artemiss_ Melekbas ocean değerleri düşük mu? D3 olarak ocean kullanıyorum ama kanına henüz bakılmadı hiç
Melekbas Artemiss_ demir icin bizde yukselme olmadi ama dedigim gibi d vitamini degerimiz ust sinirin ustunde cikti. Belki benim oglumda yukselme olmadi emilim saglamadi bilmiyorum
Meteninanasi Artemiss_ bizde hiç biri olmadı çok şükür aksine bebeğim hep sıvı kaka yapar bebeğe göre değişiyor demek ki etkileri
Artemiss_ asena0609 onu aldım siz nasıl veriyorsunuz çok koyu ve damlalıklı ya bebeğim iyice hareketlendi eliyle koluyla vuruyor d3ü bile zor veriyorum. Taktik var mı ☹️🥲
mevabc asena0609 6 aylık bebeğe kaç damla verilmeli bilginiz var mı ya da kilo başı bir damla mı nasıl kullanılıyor?
Ucansupurge Artemiss_ bestrion kesinlikle. Ocean kullandık kan sonuçlarında demir eksikliği çıkti sonra bestriona geçtik.
rrumeysaa1 En iyi bestiron yükseltiyor ama tadı kötü olduğu için biraz zorlanıyor içmeye içirince arkasından bir damla su damlatıyorum kolay yutuyor öyle
asena0609 Artemiss_ Şırıngayla verebilirsiniz ya da biberon emziğine damlayı sıkın emzikten çeksin ama mamaya karıştırmayın biberonu takmadan sadece emziğe sıkın emer o 😊