Arasinannesiii normal diye gidip sezaryen olanlardanim. Agrilari abartildigi kadar asla degil zaten amleiyattan belli saat sonra yurutuyorlar toparlanmasi cok kolay oldu bemim 53. Gunum ve hala geliyor doktorum normal herkeste farklilik gosterir dedi cunku benim normaldede fazla gelirdi adetgunlerini fazla kafana takma.Insallah guzel bir dogum gecirirsin😊