Canmevlat12345 kanaman 1 hafta sürdü ama çok azdı. Hastanede ağrı kesici iğneyle iyi çıktım ama eve geldiğimde baya yürümekte zorluk çektim. Ama piskolajikman 40 günümü geçirene kadar kendime gelemedim ama sezaryen ile ilgili değil. İlk evladım, bakacak mıyım bakamıcak mıyım korkusu vardı gurbetteyim taa ki kızım beni tanımaya başladı ben ona alıştım o bana şükürler olsun♥️