Cgsibel bulunduğunuz yerde eğer üniversite araştırma hastanesi varsa ücretli poliklinik olarak gidin görüşün derim. Ben hastalığımla özel hastane de tanışmıştım işte vay efendim normal doğuramazsın sezeryan olmalısın işte yarın patlar bu kist hemen ameliyat edelim neler neler psikolojik olarak çok yıprandım. Sonra bu diğer doktora gittim Allah razı olsun öyle böyle bilgilendirmedi beni. Ben diyet vs olarak bilmiyorum ama ilaç olarak sadece adet olmadığım da tarlusal iç dedi 1 sene tarlusal kullandım adet olabilmek için sonra zaten diyetisyen kilo verme süreci derken hamile kaldım zaten doğumda gidiyor sonra tekrar oluşuyor. Yani bence bu yolda doktor çok ama çok önemli özellere güvenmemenizi öneririm