Cgsibel şuan biraz şaşırdım kist olmadan teşhis konulmasına. Bende de var ve çok iyi bir doktor tarafından öğrenmiştim diğer tüm herkes aman herkeste var önemli bir şey değil demişti ama o doktor çok güzel açıklamıştı bu sinsi hastalığı. Benim avantajım yaşımın küçük olmasıydı öyle bir lanet ki ameliyatla aldırsanız tekrar çıkıyor, ilacını kullansanız yan etki belası var o ilaç yüzünden bir çok kadının göğüsünde kitle meydana geliyor doktorum ile görüştüğüm de tek çözümün çocuk yapmak olduğunu söylemişti. Ameliyatları da riskli çünkü hatta en az iki yap sonrası çok basit demişti. Patlama riski olan bir kist bu arada ve bulaşma oranı da var yani vücutta yayılabiliyor. Benimki 3.5 cmdi. Sürekli takip ediyordum en etkili yöntem de büyüme konusunda kilo vermem olmuştu kilo verdikçe büyümedi durdu sonra da çok şükür hamile kaldım normal doğumla geçti gitti, tabiki de tekrar oluşacak zaten geçen bir rahatsızlık da değil. Bende ki en büyük belirti belimde doğum sancısı gibi ağrıydı ve regli zamanı sağ kasığımdan öyle bir ağrı giriyordu ki bacağımı oynatamıyordum aynı zaman da da regl miktarım çok düşüktü. Yani naçizane tavsiyem kilonuza dikkat edin hastalığın ciddi olduğunu kabul edin ve ilaç kesinlikle önermiyorum. Ben araştırma hastanesinde alanında çok başarılı bir doktor ile anlamış ve kabul etmiştim. Basite almayın ve kilonuza dikkat edin anlayacağınız