Bebeginiz 6 aylık bebek normal kutu mamalar yerine ona hippin pirin li mamasını deneyin ben kızıma alerjik bebek ken hep ondan alırdım birde yulaflısını alırdım benim kurtarıcım olurdu onlar vitamin degeri tabi diger mamalara göre daha az dır ama yemeyen bebek için çözüm valla kaşık maması aslında ama ben biberonda yapıp öle veriyordum siz ek gıdaya geçtiniz sanırım yavaş yavaş degilmi bu şekilde de ilerleye bilirsiniz isterseniz