Gazel1 mamayı beğenmemiş olabilir birde anne sütünden sonra acı gelmiş olabilir. Mamaların tadlarına bakarsanız acılıktan kastımı anlarsınız. Doğumdan beri mamayla besliyorum çok şükür hiç ayırmadı benim ki ama bazı bebekler oldukça seçici oluyormuş. Ek gıdaya geçtiyseniz içerisine tadlandıracak takviyeler belki koyabilirsiniz. Doktorunuza danışarak tabiki.