Pinkbery Yclll yakın bi arkadasımdada var aynı sizinki gibi iyi huylu.büyüme yapmadan duruyor belirli zamanlarda kontrolü oluyor sanırım ilacta kullanıyordu. Herhangi bir sorun yaşamadı şuana kadar. Allah beterinden korusun şifalar diliyorum size de🙏🙏
Yclll NiDaAli_o iyi düşününü iyi olsun güzel haberler alırsınız inşaAllah bizi de haberdar edin dualarımız bebeğinizle inşaAllah 🙏🏻
[silindi] Sinem26 aynısı bende de var hipofizde, prolaktin hormonum yüksek cıkınca anlaşılmıştı en son 2 sene önce 5 mmdi, şu an 4 aylık kızım var sütün kesilmesi mi gerekiyormuş kesin 😕
Sinem26 [silindi] bana oyle dedı ılk kızımda 3ay verdı kes dedı oglumda 6ay ızın verdı kes uc ay sonra vucuttan sut cekılsın mr gıreceksın dedı yurt dısındayım burdakı doktor oyle dıyo ben bır sene verdım kıyamadım ıkı ay sonra mr gırıcem bakalım. Ne cıkacak bana cok kızdı doktor 6ayda kesmedım dıye