NiDaAli_o hiç korkmayın Allah’ın izniyle bebekler daha kolay atlatıyor, benim kızımda 3,5 yaşındayken beyninde tümör olduğunu öğrendik, ve okadar ilerlemişki ertesi gün ameliyat oldu, tam 6 cm tümör alındı, 3 hafta yoğun bakımda yattı, nerdeyse 3 ay burnundan beslendi, rabbim çok büyük kızım iyileşti, inanınki ölümden döndü çok zor çok yıpratıcı bir süreçti, ama Allah’a hamdolsun olsun şuan 7,5 yaşında 1. Sınıfa gidiyor herşey düzeldi , her sene emare giriyor narkoz veriliyor küçük olduğu İçin, korkulacak bişey yok zaten o hafif narkoz, çok şükür bu sene doktorumuz emarı 2 yıla çıkardı, rabbim hepimize acil şifalar versin