Semyy Beraninannesii bende zemin katta oturuyorum iki çiçek aldım şuan oldukça başarılı gidiyor bakalım hiç güneş girmiyor
sadekahve_bitter midekoruyucu 😂😂😂 Allah seni kaktüse küsülür mü ya Bnmkiler çiçek açıyor çok güzel oluyor açınca foto atarım