anneyeofdenmez Semyy Kauçuk Barış çiçeği Çay ciçeği Ve adını unuttuğum 2 bitkim daha var salonumda 🌿😍
yagmurkokusu_ Semyy teşekkür ederim çok güneş akıyor sabahtan başlıyor akşam batana kadar solmaz demi ? Senin postu da ele geçirdim kusura bakma djdjdjdj
Beraninannesii Semyy Evim kuzey cephe güneş görmüyoruz o yüzden yaşamıyorlar 🥲 Şimdi sukulent’e merak saldım onlarla uğraşıyorum 😇
Uffsananebeslk Semyy ayy onları bi açtıramıyorum yahu🙃 Orkide ciceği yerini sevmesi lazım. Hep güneş alan yerde bekletmek lazım. Haftada 1 defa 15 dk suda bekletmek lazım. Biraz meşakkatli
Deletedmom_79 Semyy bambu alabilirsiniz çok bakım istemez. Difenbahya, şeflera bakabilirisniz. Difenbahya zehirlidir ama çocuk/hayvanların erişemeyexeği yükseklikte tutabilirsiniz.
midekoruyucu sadekahve_bitter ben sevmiyorum kaktüsleri ya 🥲 eşimin var 6 tane. Yüzüne bakmıyorum ben küs gibiyiz 😂 o ilgileniyor
ozge28 Semyy salonumda camın önünde sehpada şuan Aloe Vera telgraf çiçeği kalanchoe çiçeği ve sardunyam var :) Hepsi yerini çok sevdi ve çok guzel açtılar
LinaTuba Semyy şeflera mutlaka tavsiye ederim 1 ay susuz kalmaya bile dayanıklı evde ölmeyen yaprak veren tek dayanıklı çiçeğim güneş değdikçe yaprak verir kolay büyür
yagmurkokusu_ LinaTuba teşekkür ederim kaydettim kesinlikle bakacağım güzelleştirmek istiyorum biraz görüntü olarakta boyayıp imar iznini bekliyoruz. Olursa kuş bahçesi gibi olacak şuan depremden dolayı sabit birşey istemiyorlar.
Beraninannesii Askimizinmeyveleri Hiç güneş geliyor mu peki ben zemin katım ne yaptıysam olmadı 1 tane kılıç 1tane bu attığım birde orkidem var 3dal orkidem vardı o gitti ona çok üzüldüm kalan orkidemde 4 yıllık oda ölürse çok üzülürüm 🥲 Şu para çiçeği diyorlar bizde yuvarlak yapraklı onu kaç defa ektim bir türlü yaşamadı . Sukulentleriniz çok güzel bende de onlar şuan sağlam yaşıyorlar hatta çiçek bile açtılar çok mutlu oldum 😍
Askimizinmeyveleri Beraninannesii çok görmüyor gün ışığı alabiliyorlar sadece çivi suyu veriyorum ben d vitaminini ordan alıyorlar güneş alamadıkları için aklınızda olsun yada topraklrına çivi batırın onun pası bitkilere çok iyi geliyor
Semyy Beraninannesii bende zemin katta oturuyorum iki çiçek aldım şuan oldukça başarılı gidiyor bakalım hiç güneş girmiyor
sadekahve_bitter midekoruyucu 😂😂😂 Allah seni kaktüse küsülür mü ya Bnmkiler çiçek açıyor çok güzel oluyor açınca foto atarım