Ocukilebocuk ben de ayni şekilde iki çocukla gittim tek başıma kızımı 4 yaşındaki çocuğu kabine almadılar o dışarıda diye düşünmekten sadece milletvekilliğine ot vermiş bulundum diğer kağıda bakamadım görmedim bile zaten. Daha önce 3 4 kere sandık görevi yaptım kadınlar hep sorun çıkardı kadinlarin seçme hakkı sıkıntılı cidden bunu anladım kafada çocuklar ev varken hepsi çıkıp gidiyor