Endegerlimoglum oradakiler neci de bilerek yapsın? Ya da sizin sorunuzun tam tersini sorayım, o kadar kişiye verdiler de size gelince mi bilerek yaptılar? Unutmuş olabilirler, bir sürü insanla uğraşıyorlar orada gün içinde, dalgınlık olması o kadar normal ki malesef. Evet hatalı onlar ama yine de oy kullananların da dikkatli olması gerekiyor. Sağlık olsun artık üzmeyin kendinizi.