MaviAsel Betelgeuse_ şuan öyle giyiyor terliyor boynu saçları o yüzden kararsız kalmıştım teşekkür ederimmm
seizetheday MaviAsel 3 aydan önce giydirilmemesi gerektiğini hiç duymamıştım ben Antalyada yaşıyorum ve bebeğim temmuzda doğmuştu doğduğundan beri de akşamları ve banyo yaptırdığım zamanlar dışında evde hep zıbınla dolaştı taaaaki sonbahar gelene kadar çok şükür hastalanmadı da bence terlerse daha çok hasta olur bir de erkek bebekler sıcağı hiç sevmiyor
Dondurmalikahve MaviAsel Giydirilir bende 3,5 aylıkken başlamıştım çok sıcak olduğunda zıbın bile giyer. Ben Haziran doğumluyum annem beni 15 günlükken zıbınla çıkarmış. Hiçç bir şey olmaz yaz sıcağı değil kat kat giydirilip terlerse hasta olur çocuklar
tarcinnn MaviAsel temmuzda doğum yaptım çocuğun her yanı açık büyüdü 😂 ama şuan 10 aylık ilk yarın kollusunu bugün giydirdim evde. Oda sıcaklığınız önemli 🙏🏽
MaviAsel Uffsananebeslk Mardin İzmir’den daha sıcak, ben izmirde yaşıyordum daha önce şimdi Mardin yaz günü gibi sıcak o yüzden tereddütte kalmıştım haziran gelmedi ve 3aylık olmadı 2hafta var diye geçiyoruz artık kısa kolluya, bugün atlet giydirmedim
Birdunyabircennetannesi MaviAsel Oğlum Haziran doğumlu Kırkı çıkmadan önce kısa kollu giydirdim Onlarda bir insan sıcak havada nasıl üşüsün ki Dışarı çıkarken yanınıza ince bir hırka alın hava esmeye başlarsa giydirirsiniz bence Çocuklar soğuktan değil sıcaktan hasta oluyorlar
Blablas MaviAsel sıcaktan daha çok hasta olur canım cocuklar. Sizin kısa kollu giyeceğiniz kadar sıcaksa giydirebilirsin bence. Terletmemeye çalışırsan daha iyi olur.
Blablas KumsalDerya canım yanlış anlama da bebeklerin vücut sıcaklığı bizden fazladır. 3 aylık bir bebek o kadar da üşümez. Böyle kat kat her sıcaklıkta giyerse en ufak soğukta rüzgarda hasta olur. Görünce dayanamadım söylemek istedim ksuura bakma.
KumsalDerya Blablas yok cnm neden yanlış anlayım havaya göre giydiriyorum ama ilk aylar çok dikkat ettim
Uffsananebeslk MaviAsel Doğrudur mayısta gap turu yapmıştım , “bu ne sıcak ya” dedim, cocugun biri esiyo abla dedi şok oldum🤣