Merhaba arkadaşlar, ben ilk kez anne oldum be yeni yeni öğreniyorum bebek bakımı ile ilgili herşeyi, sizlerin de fikir vermesini istiyorum bana🙌🏻
Mardin de oturuyoruz hava çok sıcak oluyor bebeğim 2buçuk aylık halen uzun kollu giydiriyorum 3aylıktan önce kısa kol giyilmemeli diye okumuştum, dışarıya çıkmak zorunda olduğumuzda ya da evde uyurken(yarım kundak yapıyorum müslin örtüyle) terliyor yüzü ve saçları
Atlet(çıtçıtlı badi içe giyilen beyazlar) üzerine pamuklu uzun kol çoraplı pijama giydiriyorum şapkasını bu hafta tamamaya başladım
Sizce nasıl giydirmeliyim atletsiz üst giydirilir mi
Kısa kol giydirsem çorap giydirmesem üşür mü Hasta olur mu diye düşünüyorum böyle de sıcakta terleyincs hasta olur mu bilemiyorum
Tavsiyeleriniz için eşekkür ederimmm 😊