AngeL- ben ek gıdaya başlayınca diyet yaptım, ekmegı, abur cuburu , çikolatayı, gazlı ıceceklerın hepsını kestım, 70 ıle doğuma gırdım 9 ayda 52 kıloya düştüm , sütumdede herhangı bır azalma olmadı çok şükür. Suanda da bölgesel ıncelmeye gıdıyorum gobegım ıcın