Areliskoo benim de birçok besine
ve duruma alerjim var, alerjik astım hastasıyım. Umarım bebeğimde böyle bir sıkıntı yoktur. Doktoru ile ilk bunu konuştum ben, ancak bebeğimin herhangi bir alerjisi var mı yok mu bunun tespiti için çok küçük olduğunu söyledi. Biraz beklememiz gerektiğini ekledi. İki ay kontrolünde bunu bir daha söyleyeceğim. 🙏🙏🙏