Merhabalar, bebeğim 1 aylık ve serum fizyolojik ile aspiratör kullanmama rağmen hırıltılı solunumu geçmiyor. Doktor yaptığı kontrol sonrasında ciğer ve kalbin sağlıklı olduğunu söyledi. Hırıltının sebebi burun tıkanıklığı imiş. Ancak serum sonrası aspiratör ile çekersem rahatlatacağını belirtti. Ancak ne kadar uğraşsak da aspiratöre herhangi bir şey gelmiyor. Bu durumu yaşayan anneler sizce ne yapılabilir?..