Alpmommy_ Didemkck 3 ay 27 günlük 4 numaraya geçtim 1 hafta olmak üzere bebeğin belinde bacaklarında görürsünüz sıkıyorsa iz yapıyorsa geçin bir beden yukarıya
Emine_elis Didemkck 1 aylık 2 numara geçecm elimdeki bezin bitmesini beklyrm 2 numara kaç paket almalym
Mercosey Didemkck erken değil 3e geçmek için. Biz 3. Aydan 10. Aya kadar 3 numara kullandık bu arada 3 numaraya geçtiğimizde 5.2 kilo falandı En uzun süre kullanacağız bez de 3 numaradır. Stok yapabilirsiniz.