@" bizde 2buçuk aylığız güncel kilosınu bilmiyorum haftaya öğrenecem ama 5e yakındır. Bizde 2 numara kullanıyoruz fakat bir kaç gündür farkettim bez sanki sıkıyo. Yani bacaklarjnda ve poposun da bezin lastik izleri çıkıyo bantlar üst üste gelmiyo. Elimde bezler var onlar bitimcr yani 2hafta kadar 3numaraya geçecem