Peri_kizi Melek-Naz1 saat 2 de kan sonucunu bekliyoruz temiz çıkarsa evimize gitcez inşallah bende 3 gün kucağıma alamadım sonra aldım cnm sanqda geçmiş olsun
GayeAlparslan Peri_kizi mama veriyosanız toparlar bende ilk önce emzirip sonra mama veriyordum simdi sadece mama yiyor topacık oldu masallah mama işe yarıyor
GayeAlparslan Peri_kizi ben hiç memeden ayırmıyordum ayırdığım an basıyordu çığlığı mama verince rahatladım çabuk toparlar merak etmeyin.