Melek-Naz1 Bende de solunum sıkıntısı vardı 37 haftalık doğduğu için ciğerleri tam gelişememiş 1 hafta kaldı bu süre zarfında sadece günde 1 kere camın arkasından bissürü bebeğin arasından kendi bebeğini tanımaya çalışıyosun kucağına bile alamadan götürüyolar küveze o süre zarfında kendini yetersiz boş filan hissetme ben neden benim çocuğum yanımda yok filan diye baya içerlemiştim 1 hafta sonunda kavuşunca dünyalar benim olmuştu herşey gelip geçiyor bak 1 yaş doğumgünü için hazırlık yapıyorum şuan