Betlllll Yagmursu1 ben şuan öyleyim normalde bu kadar fazla olmazdım doğumdan sonra resmen günde kaç tane ped değiştiriyorum çok fazla geliyor
Yagmursu1 Betlllll benim şuan azaldı ilk başlarda yani 3. 4. Güne kadar korkunç derecedeydi psikolojim bile bozuldu diyebilirim hasta bezi kullandım kansız kaldım suratım bembeyazdı halim yoktu o derece fazlaydı ayağa kalkmayı geçtim oturduğumda bile çok şiddetliydi
kuzey-21 Betlllll geri çekilme ile korunuyoruz 😂 hamile kalırım diye de çok korkuyorum vallahi. İmplant istedim aslında ondan da korktum. Kayma falan oluyormuş diye.
Betlllll kuzey-21 bizde şuan öyle korunuyoruz 😂ama tatmin etmiyor beni çok korkuyorum yinede hamile kalırım diye 🙄
babieswardrobe @"Rabia_2278 ilk doğumda 40 gün sonra olmuştu ikincisi 4 ay geçti henüz bişey yok hormonlar farklı çalışıyor sanırım her defasında
mimig7 Ya ben bi kere oldum bi daha da olmadım hamile falan da değilim normal mı bu , adet olalı 2 ay oldu zaten ondada az gelmişti iyice şişti karnım ya