Aynı şeyler bizdede başladı ve genel olarak araştırma yaptığımda hepsinde 4 yaşa kadar sürüyor hatta daha fazlada sürebilir deniliyor. Sanırım 5.yaşta rahat edeceğiz ama tek sorun 2sene buna nasıl dayanırız hiç bir fikrim yok😬 Cidden bir zaman sonra tahammül edemiyor insan ama işte evlat sonuçta napıcaksın mecbur dayanıyorsun. Allah yardımcımız olsun annelik çok güzel ama bi o kadarda yıpratıcı ve zor….