Benimde bebeğim 4 ay 17 günlük rabbim hepimize sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻 hayatımda hiç bu kadar zorlandığım zamanlar olmamıştı bebeğim ağır kolik röntgen bile çektirdik karnı hep gazla doluydu doktorumuz 3 ayda geçmez hatta 6 da bile geçmeyebilir dedi bizde umudumuzu yavaş yavaş kaybetmeye başladık ama eskiye nazaran azaldı diyebilirim .
Biz öncelikle en iyi çözümü çingen beşiği kurarak yaptık önceleri karşılıklı battaniye içinde salladık aşırı iyi geldi çünkü battaniye kendi vücudunu sardı bebeğimin .
Bütün damlaları kullandık en iyisi momy bills geldi .
İdrar testi verdik idrar yolu enfeksiyonu olmadığına emin olduk çünkü bu durumda aynı kolik gibi etkiler gösterebiliyor .
Akşam ağlamaya başlamadan banyoya sokmakta bazen işe yarıyordu .
Youtubeda kolikalbüm çok iyi geldi uyku süresini uzattı.
Emmeyi 2 bucuk aylıkken bıraktı bende zorlamadım çünkü gazdan dolayı acı çekiyordu.. buna başta kafayı çok takıyordum ama artık takmıyorum.
Dönüşümlü olarak rezene üç gün , çörek otu üç gün , kimyon üç gün veriyorum . Üçgünden sonra etkisini göstermiyordu . Rezene uyumasına yardımcı oluyor . Rezene içtiği günler biraz daha iyi uyuyor.
Bütün mamaları denedim fakat hepsi aynı etkideydi gazında azalma artma yapmadı..
hastaneye gittiğimde lavman yapıyorlar fakat çocuğumun kaka yapma sorunu yoktu…
Demir (kan )damlasına başlamam gerekiyor fakat başlamadım çünkü kabız yada ishal yapıp daha kötü yapabilir diye düşünüyorum doktorumda 6. Ayda tahlil ile karar verelim dedi..
bazen akşamları düz sokaklamlarının olduğu kırmızı ışıkların yani dur kalk yapmayacağımız yollarda arabada kucakta gezerken uyuyor sakinleşiyor ..
Her akşam masaj yapmayı asla aksatmıyorum..
Birde geçen eczacı tanıdığım şu tavsiyede bulundu ben denemedim fakat sizlere belki yardımcı olur .
Eğitim alırken ıhlamurun kaynarken ilk sarısı olurmuş onun bağırsaklara iyi geldiğini daha sonraki kaynayıpta açık tondaki olan halinin ise soğuk algınlığına iyi geldiğini bunu denersem fayda göreceğimi söyledi .
İnanın 4 aydır kaşımı aldırmaya iki kere kuaför dışında hiçbir yere gitmedim aşılar hariç ondada zaten eve çıkmamız ayrı girmemiz ayrı bir kaos oluyor..
Gazın tek çaresi aslında sabır ve zaman.. kaç aydır okumadığım makale araştırmadığım çözüm denemediğim şey kalmadı burada bir umut çareyi aradım ama yalnız değilsiniz.. bir çok kişi bu durumu yaşıyor ..