Bebeğim 45 günlük , oda ıkınıyor kasıyo kendini sonra içtiğini cıkartıyo, zaten reflü oldu:/ (buda annelerin hatası değilmiş) ben hem biogaia hem de sab simplex damla kullanıyorum doktor verdi. Ama siz danışmadan almayın tabi. Doktorunuza mutlaka sorun