Havvakkk birprensannesi0208 yia siyah taşlı elbiseyi bi kaç kez giydim çünkü çok güzel bi elbise gerçekten sırf doğumdan sonra dar gelyor diye satyorum yoksa kumaşı falan çok güzel. Buda haydi sırf cks9n diye 200 olsun
Havvakkk ikitosbikannesi fiyatlar böyle çünkü malum 100 tlye Bile bsey kalmadı ama şu da çok yüksek fiyatı dediginz almak istedignz bzey varsa beraber konuşalım yardımcı olurum
ikitosbikannesi Havvakkk bence en son verebileceğiniz fiyatları yazın insanlar posta giriyor fiyatları yüksek görünce geri çıkıyor bu şekilde sizde satamazsınız zaten herkes rahatça alış veriş yapabilse gücü yetse kullanılmış kıyafet almaz makul olun bence
Havvakkk Erolunannesi bebeğimin mevlidi için aldım ama nasip olmadı giyrmeim 840 a aldım ama 500 olur 42 beden isterseniz üzerine sal da gönderim yapablrm sali da yeni almstim ust7ne bebe mavisi ama beyazla kremle de kullanabilirsiniz
Havvakkk Angel00 kullanılmış ama 1 veya 2 kez giyilmis öyle çok giy7lmis olsa ben nasıl göndereyim 😀 HEM Diyorum fiyat çok gelirse konuşup indirlm
Alya-Sena Havvakkk ister 2 kez giyin istersenz 5 kez giyin sonucda 2.el alan insan ona bakar. Fiyatlar ucuk ben 250 300 e cok rahat sifir tunik elbise buluyorum. Satmak istiyorsaniz bence fiyatlari dusurun.