Havvakkk Kızlar dolabımda hiç kullanılmayan da var kullanılan da var almak isteyen fiyat ve beden sorablr
ikitosbikannesi Ürünleriniz güzel ama fiyatları biraz yüksek tutuyorsunuz fikir olarak söylemek istedim
Havvakkk ikitosbikannesi fiyatlar böyle çünkü malum 100 tlye Bile bsey kalmadı ama şu da çok yüksek fiyatı dediginz almak istedignz bzey varsa beraber konuşalım yardımcı olurum
Miniminnak22 Bu arada elbiseye ihtiyacım olsaydı yeşil elbiseyi almak isterdim ama çok fazla elbisem var . Üstte kalsın 🍀
Havvakkk ikitosbikannesi yeşil elbiseyi bi kez giydim yeni getirttim zaten geri de göndermeye vaktim olmadı hatta sitesi falan da söyleyeblrm 325e aldım fakat 250 ye vereblrm 😊
Havvakkk ikitosbikannesi yeşil elbise 1 beden 38 40 42 olarak gecyor .250 TL pembe tunigi hiç giymedim sadece gömleğini 2 kez kullandım ama isterseniz 180 yaparm kullandığımı da söylüyorum kullanmadığımı da😊
Havvakkk birprensannesi0208 yia siyah taşlı elbiseyi bi kaç kez giydim çünkü çok güzel bi elbise gerçekten sırf doğumdan sonra dar gelyor diye satyorum yoksa kumaşı falan çok güzel. Buda haydi sırf cks9n diye 200 olsun
Minel-_-3404 Havvakkk fiyatlar konusunda ya şaka yapiyorsunuz ya dalga geciyorsunuz.eminimki hicbiri marka degil. ki ikinci el bir ürün o fiyata satilir mi.