Mzyynkbra bebeğiniz şuan ne durumda acaba bide seslere tepki veriyomuydu benim bebeğim 40 haftalık doğdu kakasını yediği için hemen yikadilar o gün testen geçemedi yıkandı diye düşündüm sonra yoğum bakıma aldılar 20 gün kaldı cikicagi gün tekrar test yapmışlar tekrar kalmış kulaktan randevu aldım ama daha bir ay falan var korkuyorum açıkçası ama seslere çok tepkisi var abisi bişey düşürdüğünde sıçrıyor 3 aylık olduk konuşuyoruz bizi dinliyor tepki veriyor gülüyor abisi bağırınca korkup ağlıyor yani bence duyuyor ama bilemedim sizinkide böylemiydi