SHazel ilk iki yenidoğan testinden geçmediği için korktum hani birde normalmiş gibi konusmaları beni benden aldı. Rahatca cihaz kullanılır vs yapıyorlardı.
Abr testi yani diğer adı bera testine yönlendirildik.
Farklı hastaneye gittik ve orada anne karnından çıktıktan sonra ya kulağın temizlenmediği yada yoğun bakım süreci geçirdi ikizlerim oo sürede kulağa mama vs kaçırdıkları yönündeydi.
Her iki kulakta 4 aylıkken kirler vakumla alındı. Tekrar test yapıldı cihazlar bağlandı hiççbir sorun çıkmadı.
4 ay bebeklerim oo kirle yaşadı resmen.
Şuan 7 aylıklar herhangi bir problemleri yok. Tekrar baktırmadım kulaklarına ama ağlama düzeyleri ideal normal olduğu için işitmelerinde artık sorun olduğunu düşünmüyorum.