Ayrıca bir ek bilgi daha paylaşmak istiyorum isteyen açsın baksın internetten emzik, anne göğsü, biberon bunların üçünü veya her ikisini aynı alan çocukların çoğu karmaşa yaşadığı için anne göğsünü doğru tutmakta zorlanıyor. Benim bebeğim sezaryen sonrası doğru tutamadığım için damaklarıyla ısırmaya başlamıştı ama bu söylediğim emzik ve biberon maalesef ilk günden beri kullandırıldı. Ameliyat sonrası kendime gelemediğim için bilgim dahilinde gerçekmiş ve engel olamadım ne yazık ki o yüzden en kısa sürede biberon kesilmeli ve bebek anne göğsüne tamamen adapte edilmeli